Q&@
KLINKT HET
TELKENS WEER ÒP
VANUIT 'ik en jij' dàt
de mènsch bestemd is
om die 'jij'-dimensie in zichzelf
níet te ervaren, maar te bevroeden
ÈN te benáderen?! In de ontmoeting die zich afspeelt
níet in het ik ÈN óók niet in het jij, maar TÙSSEN 'ik' & 'jij', re-
aliseert zich dé zìn vàn het bestaan. 't GÁÁT hierbij om níets mìnder dàn
òm dé vermènseling v/d mèns! De mens is geróepen TÒT deze nabíjheid TÒT de médemens,
TÒT participatie áán het bestáán vàn ànderen! Wíj wòrden pas lévendig ÈN wèrkelijk ìn contàct mèt ànde-
ren die we áánwézig wéten! Wíj zíjn ahw. Úitverkoren Òm dé wèrkelijkheid lévendig te máken dóór zèlf lévendig te wòrden
ìn 'dé ònt-móeting mèt ànderen'?! En dìt staat voor Martin Buber GELÍJK 'mèt HÈT léven vóór het óóg vàn dé LÉVENDE G d!
Vandaar ook al onze voorouders in opa's, oma's, broers, zussen, ooms, tantes, neven, nichten, buren, peuters, kleuters,
vrienden, schoolkinderen, werkers in & aan de vergankelijke eeuwigheid van jaargetijden, weersgesteldheden, dieren,
vogels, vissen, water, lucht, rivieren, beken en alle bronnen van ons bestaan
& wéér op wèg gaan als gras, struiken,
bomen, bloemen, zaad, groei, bloei,
vruchtbaarheid & creativiteit
ìn & àlòm
'WÌND' &
Géést
...