45153 PS139 Kon ik aanvankelijk Space oddity & Het
QQleQ
SCHEEPKE ONDER
JEZUS’ HOEDE KINDERLIJK
EENVÓUDIG NOG WÈL COMBINEREN,
BÍJ DÉ NACHTELIJKE HORRORCONCERTEN VAN
THE DAMNED IN HET A’DAMSE PARADISO MET DIRECT DAAROPVOLGEND
AANSLUITEND DE ZONDAGOCHTENDPREEK IN DE UTRECHTSE JERUZALEMKERK,
KÒSTTE DAT MEER MOEITE! ZOLANG HET SPEL BLEEF (EN BIJ 🐝
THE DAMNED WAS 🧺 HÙN GOTHISCHE EREDIENST
DÀT VOOR~ÀL) was ‘t
gewoon fun.
Maar zodra
‘t menens werd,
begon de spagaat en daarmee de innerlijke ver-
scheurdheid. Het diepst menens was 🧺 het, denk 💭 🤔 ik,
bij 🐝 THE 🚪🚪 DOORS, die zich met hun rauwe rock in navolging
van The Rolling Stones en Jimi Hendrix nadrukkelijk distantieerden van ‘t Slome Hippiedom!?
Voor hen is Yèsj niet langer meer zoals bij🐝THE BIRDS 🦅 🦢’een toffe gozer’.
Nee, voor die DOORS🚪🚪îs Híj
helemaal niks meer!?
Als zij
in WHEN THE MUSIC’S OVER
Déze Christ oproepen om hen te verlossen (SAVE US!
JESUS! SAVE US!) wéét íederéén
dat het ‘n vloek is!?
Want niet HIJ
maar DE MUZIEK 🎶 is bij die Doors de
laatste bron van leven?! Als
de muziek op~
houdt, gaat
het licht
uit
...
Asih, man, 79 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende