Bonprix
Ik bestel - en betaal - op zondag een badpak. Ik had het op vrijdag al willen bestellen en betalen maar toen was het tijdelijk uitverkocht. Gisteren was het compleet uitverkocht. Prima, dacht ik, want ik had het zondag al besteld - en betaald - en toen was het nog niet uitverkocht. Trouwens, dit is voor het eerst in mijn leven dat ik via bonprix iets bestel.
Krijg ik vandaag het volgende mailtje:
Mevr. PRANKDEMON,
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de interesse die u heeft getoond in bon prix en onze artikelen, door een bestelling bij ons te plaatsen.
U bent niet de enige die het opgevallen is dat onze collectie modieus en goed te betalen is. Hieronder vindt u dan ook door u besteld(e) artikel(en) die, vanwege groot succes, helaas uitverkocht zijn. Onze excuses hiervoor.
Referentie Maat Omschrijving Aantal Eenheidsprijs
972758 038 ZWART 1 24,95 Uitverk.
Ik nodig u uit om op onze website of in onze catalogus te kijken naar de nieuwste collectie waar vast en zeker iets voor u bij zit. Hopelijk tot snel op bonprix.nl.
Met vriendelijke groeten,
Mevrouw K.
Klantenservice
Beter is dit een puur informatieve mail en komt mijn badpak wel gewoon, want ik heb nu mijn vakantie al geboekt. Ter volledigheid heb ik er ook maar even een mailtje tegenaan gegooid:
Geachte mevrouw K.,
Op het moment dat ik dit artikel bij u bestelde en betaalde was het nog niet uitverkocht. Ik verwacht daarom dat u de verplichting uit de door ons aangegane koopovereenkomst ook nakomt en het artikel levert.
Met vriendelijke groet,
Prankdemon
Beter gaan ze mij dat badpak eens even heel snel leveren, of ze komen erachter dat ze echt de verkeerde klant voor zich hebben om dit soort geintjes mee uit te halen.
PrankDemon, vrouw, 38 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende