gsmprobs
ik had al een hele tijd een goeie gsm met pay&go generation van proximus... in het weekend en na 16 uur gratis smse... was er supercontent van... oja, begin van de week me nog ingeschreven om heel de maand juli, augustus en de eerste 3 weken van september 24/24 gratis te smse bij maandelijkse herlaadbeurt van 10 euro... en das voor mij pure winst!!
nu zijn ze hier thuis (lees mijn broer/baas) omgepraat door mobistar... 1 of ander voordelig tariefplan om binnen de zaak goedkoop te bellen... mijn broer heeft ons dus met 4 ingeschreven bij mobistar met behoud van nummer...
dus weg goed tariefplan van proximus... seppe heeft proximus dus is dat voor mij alles behalve voordelig!!!
ik daarstraks naar de winkel om nieuwe gsm aan te schaffen met nieuw nummer... simpel gsmetje gekocht en weer pay&go generation... thuis sim erin en wat mee gsm aant spelen geweest... paar smsjes gestuurd... wat blijkt?? ik betaal voor mijn smsjes na 16 uur...
klantendienst van proximus gebeld... conclusie... het nieuwe nummer van mij is al in gebruik van 29/05/08... en omdat je binnen de dagen moet herladen is dus mijn generation vervallen... maar ik heb het nummer zelf pas sinds een paar uur in handen...
ik naar winkel gebeld... kan niet zeggen ze daar... maar ik moet morgen langs komen om te zien of ze me op men nieuwe nummer niet terug generation kunnen maken... en anders nog maar is van nummer veranderen en dat allemaal door die verdomde overschakeling naar mobistar waar ik niet om gevraagd heb...
typisch ik... als ik ergens niet om vraag en het moet toch, zit ik altijd mee de last en de kosten...
prutske, vrouw, 46 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende