klantvriendelijk... (maar niet heus)
Van de webstek van RTV-Rijnmond:
RET weigert excuses aan Amerikaanse toeristen
25 september 2010
Vervoersbedrijf RET biedt geen excuses aan aan de Amerikaanse toeristen die eerder deze week agressief uit de tram werden gezet.De twee Amerikaanse zussen wilden een kaartje kopen, maar dat lukte
niet. Toen zij met geld klaarzaten in de rijdende tram werden ze er door een medewerker van de RET uitgezet en kregen een boete.Zaterdag hadden de dames een gesprek met het Rotterdamse vervoersbedrijf over de gang van zaken. Dat liep anders dan gedacht voor de toeristen.
Geen excuses en het geld dat ze betaalden voor de boete krijgen ze niet terug.
Leuk hoor, als je zó met toeristen omgaat..
Dat dat hele OV chipkaart gebeuren een ramp was, dat heb ik al meerdere keren neergezet hier, maar
zo blijkt maar weer eens hoe goed er over nagedacht is ten aanzien van incidentele reizigers..
freebird, man, 12 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende