Leuk geprobeerd..

Toch jammer hè, dat onze taal niet zo makkelijk door een vertaalprogramma te halen valt..
Het enige wat me echt verbaast is dat ik dit soort mailtjes altijd krijg bij een bank waar ik bij
aangesloten ben. Geen idee hoe ze dat voor elkaar weten te boksen, want aan internetbankieren en
bestellen via internet doe ik niet.



Geachte klant,

Het is ons ter ore gekomen dat uw account moet worden bijgewerkt als gevolg van de recente veranderingen die we hebben gemaakt
aan onze online banking systeem. Deze update zal ons toelaten het activeren van nieuwe functies
voor uw account op ons nieuwe systeem. We hebben deze veranderingen om u beter van dienst zijn.

Met onze 24-uurs online financiлle* centrum, beheert u uw online accounts, zie je beelden
van de voorkant en achterkant van de controles gewist en deposito tickets, de overdracht van middelen tussen de ABN AMRO in aanmerking komen
rekeningen, teneinde de controles en nog veel meer.
Online Banking is snel, eenvoudig en eenvoudig, waardoor u aan de bank waar en wanneer u maar wilt

Klik op VERDER om je update te voltooien.



Om uw online ervaring nog beter te beveiligen hebben we een nieuwe beveiliging
kenmerk dat ons toelaat om ongewone activiteit te detecteren op uw account. Als we detecteren ongebruikelijke activiteit,
wij bellen u om ervoor te zorgen dat het je echt.



*Hier staat dus een cyrillisch leesteken tussen, maar ik weet niet hoe ik dat uit het toetsenbord kan halen.
Tik maar in op een zoekmachine: л
05 mei 2011 - bewerkt op 05 mei 2011 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van freebird
freebird, man, 12 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende