org. vn. Evenementen met klootzak v/d klas!

pffff,.....
fucking sgool!
straks voor organiseren van evenementen een evenement geven voor de klas
met de grootste klootzak van de klas! mjah,...niets aan te doen!
btw de inkt van de school printer is bijna op dus alles wat ik nog moest printen voor t evenement
is GVD vaag/licht en stom! boos sorriej k ben egt ff pissed!
nog meer omdat k voor 2 klasgenoten en hun evenement speciaal mijn prikbord heb mee genomen,
op de fiets! en in de trein! (gezeik & gezeur!, een windvlaag van opzij en k rij weer op t midden van de weg!) is koen r fucking niet! hij is "ziek!"*ahum*ahum* omdat ie t evenement niet wil geven!
en dus heb k dat fucking ding voor niets meej gezeuld waarschijnlijk!
omdat k niet denk dat nikki dat evenement in der eentje mag geven!
al was ze wel dankbaar dat k m mee nam!
mjah k sterf van de zenuwen! k moet ook nog m'n spelen boek inleveren ma die heb k niet! hij krijgt de pest maar! k mag die vent toch niej! en als niemand wil helpen, kan k t ook niet maken!
mjah kwart over 11 is het uur van de dood aangebroken!
nu maar weer ff naar t sportveld naar de andere helft van m'n klas, en daar maar ff chillen en proberen te ontspannen!
hier op school wordt ik toch alleen maar gestrest!




hie volgt btw het "evenement" dat ik met die klootzak moet geven!

Organiseren van evenementen

We rekenen op 21 Leerlingen die we gaan verdelen in 7 groepjes van 3 personen.
We werken met het klok opschuif systeem. We hebben dus 7 spelletjes nodig, waar we punten voor kunnen geven.
Per onderdeel krijgt het groepje met de beste prestatie de meeste punten. Onze puntentelling werkt als volgt:
• Nr. 1 krijgt 7 punten
• Nr. 2 krijgt 6 punten
• Nr. 3 krijgt 5 punten
• Nr. 4 krijgt 4 punten
• Nr. 5 krijgt 3 punten
• Nr. 6 krijgt 2 punten
• Nr. 7 krijgt 1 punten

Elk onderdeel zal 7 minuten duren met daartussen 1 minuut om van spel te wisselen.
Dat is dus 3 x 7 min. =.21min daarbij tellen wij 10 min om de stand te bepalen. Ons evenement duurt dus 31 minuten.

De spelletjes/onderdelen die wij hebben gekozen zijn:

1. Hooghouden met een volleybal:
het is hierbij de bedoeling dat de leerlingen in teamverband zo vaak mogelijk hooghouden. Als de bal de grond raakt moeten ze opnieuw beginnen met tellen. Het meeste aantal keren dat is hoog gehouden zonder dat de bal de grond raakte is hun score.

2. Overspelend hooghouden met een voetbal:
Hierbij gelden dezelfde regels als bij het hooghouden met een volleybal.

3. lat schieten:hierbij is het de bedoeling dat de leerlingen om de beurt de bal tegen de lat van het goal proberen te schieten. Het aantal keren dat de lat in totaal is geraakt (door een direckt schot, dus niet gegooid!) is het aantal punten.

4. pionnenrace:
hierbij is het de bedoeling dat de leerlingen om en om telkens een parcour van 5 pionnen afleggen. Eerst rent speler A naar pion 2, en weer terug naar pion 1 die het begin is, dan naar pion 3 en weer terug naar 1, vervolgens naar pion 4 en weer terug naar 1 en dan naar pion 5 en weer naar 1. daar tikt hij speler B aan, die vervolgens hetzelfde doet. Bij speler C is dat dito. Na speler C begint speler A weer. Dit gaat net zo lang door tot de tijd voorbij is. Het aanatal keren dat iedere speler heeft gelopen bij elkaar opgeteld is de score.

5. pion schieten:
elke speler schiet 5x en probeert daarbij elke keer een pion om te schieten, na 5 pogingen begint de volgende. Het aantal pionnen dat in totaal is omgeschoten is de score.

6. stokken estafette:het is hierbij de bedoeling dat 2 team leden de stok vasthouden terwijl de 3e er op zit. Met de 3e op de stok moeten zij die tillen om een pion heen en terug, en dan wisselt de persoon die zit met iemand die droeg, en zo draait het door, iedereen moet zitten op de stok! En dus moet iedereen ook dragen, het is niet mogelijk dat 1 persoon 2 of meerdere keren achter elkaar zit.
Het aantal rondjes dat ze gelopen hebben is hun score
7. spullen estafette:
in een grote hoepel leggen wij verschillende spullen neer. De leerlingen starten vanachter een pion een aantal meters veder op. De bedoeling is dat de leerlingen om en om naar de hoepel lopen er 1 ding uithalen, die ze vervolgens aan de volgende loper geven en die er weer mee naar de hoepel loopt en weer een 2e ding mee neemt. Dit gaat zo door tot alle spullen op zijn, dan leggen ze ze weer in de hoepel en beginnen van voren af aan. Het aantal spullen dat ze in totaal bij het begin hebben gebracht is de score.

12 stappen in de organisatie.

1. 1. Hoog houden met volleybal.
2. Hoog houden met voetbal
3. Lat schieten.
4. Pionnen race.
5. Pion schieten.
6. Stokken estafette.
7. Spullen estafette.

2. 7 teams.
3. Klokopschuif systeem.
4. 7 onderdelen.
5. ronden 1 ronden 2 ronden 3 ronden 4 ronden 5 ronden 6 ronden 7
Team 1 ond.1 ond.2 ond.3 ond.4 ond.5 ond.6 ond.7
Team 2 ond.2 ond.3 ond.4 ond.5 ond.6 ond.7 ond.1
Team 3 ond.3 ond.4 ond.5 ond.6 ond.7 ond.1 ond.2
Team 4 ond.4 ond.5 ond.6 ond.7 ond.1 ond.2 ond.3
Team 5 ond.5 ond.6 ond.7 ond.1 ond.2 ond.3 ond.4
Team 6 ond.6 ond.7 ond.1 ond.2 ond.3 ond.4 ond.5
Team 7 ond.7 ond.1 ond.2 ond.3 ond.4 ond.5 ond.6

6. 7 velden.
7. 7 ronden.
8. Het toernooi duur 1 uur en 6 minuten.
9. De ronden duren ieder 7 minuten.

uitslagenlijst:

Ronden 1 Ronden 2 Ronden 3 Ronden 4 Ronden 5 Ronden 6 Ronden 7 pnt
Team 1
Team 2
Team 3
Team 4
Team 5
Team 6
Team 7

btw de uitslagen lijst hierboven staat in een rooster/tabel, ma die pakt MD niet helaas


wish me luck!

kiss verliefd mirjam
14 nov 2006 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van mirjam_88
mirjam_88, vrouw, 35 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende