Overstappen
Jarenlang was ik erg tevreden over KPN. We hebben een 3-in-1 pakket. Toch waren er de laatste tijd wat irritaties. Toen in een gesprek een nieuw aanbod werd gedaan was ik blij. Leek me een goede deal. Helaas was daarover niets terug te vinden in de bevestigingsmail. Andere prijzen, andere kortingsactie. Ik besloot te annuleren. Tot zijn grote verbazing stelde ik vriend voor om eens naar een andere provider op zoek te gaan. Hij wilde altijd al overstappen naar Ziggo en zag nu zijn kans :-) Gewikt en gewogen, alles vergelijken, en nadenken en nog meer nadenken. Ongetwijfeld zullen dagelijks mensen overstappen. Toch vind ik het erg spannend. Inmiddels hebben we al een paar Ziggo mails gehad, heeft KPN gebeld waarom we weggaan, vragen we vrienden en familie hoe zij hun provider ervaren en hopen we dat alles goed komt. Vanaf 2 januari moet het zover zijn. Ergens doet het me wel wat, ook al klinkt dat vast raar, om bij KPN weg te gaan. Na tien jaar. Nu voelt het als een sprong in het diepe. Al is het een weloverwogen sprong. Het gevoel dat ik 'meer waar voor mijn geld krijg'. Hopelijk komt dat gevoel uit.
(wandeling met hond)
Ontbijt: muesli met scheutje melk
(negen minuten hometrainer, 30 situps)
Tussendoor: mok sinaasappelthee
(wandeling met hond)
Lunch: twee volkorenboterhammen met jong belegen kaas en komkommer
Tussendoor: twee mokken sterrenmixthee met aardbeienkwarktaart (zelfgemaakt door buurmeisje)
(wandeling met hond)
Avondeten: mihoen met blokjes varkensvlees en verschillende groentes, glas water
(30 situps, negen minuten hometrainer)
Glas water, glas warme melk
(met hond naar buiten)
Groningse, vrouw, 53 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende