Slogan
De slechtste slogan van het jaar is ’Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen’ geworden. Men gebruikt de slogan om aandacht te vragen voor sterilisatie van poezen. Met bijna een kwart van de stemmen hield de leus van de Belgische dierenrechtenorganisatie Gaia de slogans ’O my goot’ van Dakgoot Renovatie Specialist en ’Geef elkaar tijdens het winkelen de pruimte’ van supermarktketen Lidl achter zich. In totaal brachten 5772 mensen hun stem uit.
Het was de negende keer dat het platform Slechte Slogans de verkiezing organiseerde. De afgelopen week kon iedereen via de site zijn/haar stem uitbrengen op tien genomineerde reclamekreten.
Eerdere winnaars waren onder meer ’Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin’ (viszaak), ’We doen wel vrouwen maar knippen ze niet’ (barbier), ’Zit je haircut’ (kapper) en ’Iedere paal gaat erin’ (heibedrijf). De laatste is mijn persoonlijk favoriet.
Groningse, vrouw, 53 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende