Take your time

Ik krijg nu regelmatig dat klanten ja of nee vragen hebben.
Dat betekent dat ik er niet omheen kan draaien.
Bij een algemene reading of inzicht in liefdesrelaties of carrière kun je mensen een heel verhaal verkopen. Het antwoord laat je in het midden.
Maar met ja of nee vragen kan dat niet.
Ik vind het niet prettig om ja of nee vragen even via de telefoon te doen.

Dit heeft te maken als ik 4 kaarten leg op ja of nee ,ik de verbanden ga zoeken en dan voel ik me ongemakkelijk en opgejaagd als er een klant aan de lijn wacht.
Vaak stuur ik ze door naar de chat of vraag ik ze om mij terug te bellen over een half uurtje of zo.
Nu net zo.
Die mevrouw verscheen niet op de chat dus ze belde uit zichzelf terug.
Of haar kleinkind de juiste zorg zou krijgen.
Dat zijn geen vragen waar je lichtzinnig een antwoord op kan geven.
Ik heb het binnen 10 minuten uitgevogeld en kon haar dan ook met zekerheid een juist antwoord geven.
De mevrouw voelde zich erg opgelucht.


Deze afgelopen dagen had ik ook een mevrouw die met ja of nee vragen kwam aanzetten.
En zelfs tijdsbestek.
Gelukkig ging het via de chat. Alle antwoorden waren vrij gedetailleerd en het klopte achteraf ook wel.
Je zou maar in een vlaag van gejaagdheid mensen onzin verkopen.
Gelukkig zijn het allemaal tevreden klanten.
Ik neem graag mijn tijd zullen we maar zeggen.
kiss
24 apr 2020 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Artistiek
Artistiek, vrouw, 6 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende