Vreemd verhaal
Volgens een medewerker van Tele 2 kunnen automatische incasso's niet plaatsvinden omdat een vriendin nog geen gebruik maakt van het 4G netwerk van Tele 2. (zij maakt overigens allang gebruik van het 4G netwerk bij Tele 2)
Wat vreemd is, aangezien de automatische incasso vóór mei 2015 nog prima lukte via een Abn Amrorekeningnummer. Maar sinds zij haar Rabobankrekeningnummer heeft doorgegeven, lukken de automatische incasso's opeens niet meer.
Volgens Tele 2 hebben automatisch incasseren en het 4G netwerk dus invloed op elkaar. Zie hieronder de reactie van de (helaas onbekende) medewerker van Tele 2, op de vraag waarom de incasso's nog steeds niet lukken.
Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u het volgende:
U geeft aan dat de incasso niet lukt. Dit is heel vervelend en voorals nog niet op te lossen. Zodra u over gaat op het 4G netwerk hopen we de problemen op te kunnen lossen. Tot die tijd kunt u inloggen in MijnTele2 en de facturatie in de gaten houden. Ook krijgt u van ons tijdeljik herinneringen als we niet af kunnen schrijven. Als een factuur doorgestuurd is naar het incassobureau dan moeten we helaas concluderen dat u niet op tijd gereageerd heeft.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nou vraag ik je, wat is de reden om tegen je klanten te liegen?
Afstuderen40, vrouw, 34 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende