Waterbed..

Afgelopen maandag werden we gebeld door Sleeptrend dat ze de nieuwe waterzak voor ons waterbed graag op dinsdag wilde bezorgen. Eerder hadden we al aangegeven dat we alleen op maandag en vrijdag thuis konden zijn, maar het moest perse op dinsdag blijkbaar.
Uiteindelijk gaven ze aan dat ze er dan voor zouden zorgen dat ze er tussen 7:00 en 7:30 zouden zijn, zodat ze vroeg weer klaar zouden zijn.

Uiteindelijk kwamen ze pas om tien voor half negen aankakken.
Toen de mannen binnenkwamen vroegen ze gelijk of het bed al leeg was. Dat was het dus niet, want dat zouden zij doen. 'Dan komt er 20 euro bij', zei de man. Daar was ik het dan weer niet mee eens, want wij hadden in de winkel gewoon afgesproken dat het oude bed leeggehaald zou worden. Volgens die man had dat dan op de bon moeten staan, maar uiteraard kon mij dat geen zak schelen.
Ik was al lekker pissed omdat ze veel te laat waren, dus was ik niet van plan ook maar een centimeter in te schikken. boos

Uiteindelijk besloot de man het bed zo leeg te maken, maar dan zou hij wel op de bon zetten dat ik niet bereid was de 20 euro te betalen. Prima. vrolijk

Vervolgens bleek dat ze ook nog de verkeerde 'lining' meegenomen hadden (dat is de zaak die om de waterzak heen zit en die in het geval van een lek het water moet opvangen). De man probeerde nog te beweren dat ze express een grotere zak meegebracht hadden aangezien onze oude zak al twee keer gescheurd was (dat had ik hem vijf minuten eerder verteld). Hij bracht het echter niet overtuigend genoeg. Zeker niet toen hij nog even in de vrachtwagen ging kijken om 'de vrachtwagen beter in te delen' en vijf minuten later terug kwam met een andere zak. Die bleek overigens te klein te zijn, dus ging ie toch maar voor de grote zak.
Voor de zekerheid heb ik maar op de bon laten zetten dat de geleverde zak te groot was. Anders zul je altijd zien dat bij een evt. volgend probleem geroepen wordt 'Ja, maar u heeft een veel te grote lining, dan krijgt u geen garantie'.

Overigens zag en waterbeddenman direct toen ie binnen kwam dat de stabilisatie van het waterbed losgeschoten was. Iets wat wij al twee jaar lang dachten en ook al een aantal kere aangegeven hadden in de winkel. Dat zou volgens de verkoper echter 'onmogelijk' zijn.
Toen ik dat verteld zei de waterbeddenman dat het inderdaad maar weinig voorkwam. Een uurtje later liet ie echter ontvallen dat hij zelf al drie keer hetzelfde probleem had gehad. Hmm.. Lekker betrouwbaar wat ze allemaal vertellen..

Ook nog een leuk ergenisje; de oude waterzak werd niet door hun meegenomen. Die moeten we zelf afvoeren. Van service hebben ze duidelijk nog nooit gehoord bij Sleeptrend.
De volgende keer ga ik mijn waterbed ergens anders halen..

En de positieve kant; 450,- euro armer hebben we wel weereen fatsoenlijk waterbed.
Deze waterzak ligt echt 100% anders dan onze oude waterzak. Die was door de losgeraakte voering (overigens waarschijnlijk tijdens de verhuizing door Sleeptrend gebeurd verdrietig) veranderd in een 0% gestabiliseerd bed. Nu hebben we opeens weer een F8 (80% gestabiliseerd, geloof ik) bed.

Het slaapt dus heel anders opeens.
Maar wel lekker..

En het grootste nadeel van de losgeraakte voering was dat we het lucht er niet meer goed uit kregen. Dat is nu dus ook voorbij, geen geklots meer als je je omdraait.. erg vrolijk

Elja
30 nov 2006 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Elja
Elja, man, 47 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende