aaaargh internet [edit2]
Dan bel je voor de 2e keer in de week omdat je internet niet naar behoren werkt, krijg je zo'n robot gast aan de lijn die zijn script iets te letterlijk neemt (of moet dat?) Hij belooft een mail te sturen met een handleiding om de instellingen van de router aan te passen en herhaald dat 12 keer alsof ik debiel ben. Binnen een minuut komt de beloofde mail binnen maar het wonder kind aan de andere kant van de lijn heeft de handleiding niet mee gestuurd. Gelukkig staat het nummer van netgear wel in de mail. Daar zal vast iemand werken die verstand van zijn eigen product heeft...
[edit]
ow wat een drama dat internet, denk dat ik maar een paar meter draad ga kopen en door het hele huis naar mijn kamer ga leggen. Bij netgear kan ik ook niet verder geholpen worden omdat ziggo heeft lopen klooien met de routers, wel kreeg ik de tip om bij ziggo naar een niveau 2 technicus te vragen. Die hebben blijkbaar meer verstand dan een plankton.
[edit2]
Echt veel wijzer hebben ze mij niet gemaakt, nu een harde reset van modem en vervolgens router gedaan.. En nu maar hopen dat internet helpt, want van die goudvissen bij ziggo wordt ik ook niets wijzer.. (je zou toch verwachten dat die mensen wel een cursus moeten volgen ofzo..)
gooffather, man, 34 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende