Frustraties over het werk
BLEGH af en toe word ik zo gestresst van allerlei debiele mensen op mijn werk.
Ik werk er nu al voor de 5e week, maar nog steeds heb ik geen inlognaam en pincode zodat ik niet op de computer kan en niet kan mailen en m'n mail niet kan lezen, behoorlijk irritant.
Dus ik aan m'n leidinggevende gevraagd hoe of wat, zij me doorgestuurd naar iemand anders die ook soort van leidinggevende is maar lager dan m'n leidinggevende (heel duidelijk), zij gezegd dat ik iemand van P&O moet bellen. Dus ik net bellen.
Dat mens neemt niet op, krijg ik iemand anders, dus ik vertellen waarom ik bel, word ik doorgeschakeld naar iemand anders. Ik verstond al niet eens dat ie z'n naam zei. Blijkt hij van ICT (daarom vond ik hem vast ook tactloos) en wil hij m'n inlognaam en pincode niet geven omdat ik het niet hoef te zijn. Toen dacht ik: maar als ik nou problemen heb met inloggen, hoe kan hij dan wel weten wie ik ben, moet ik dan ook eerst via iemand anders z'n account gaan mailen om te zeggen dat ik ga bellen (want dát is dus wat ik straks op het werk moet gaan doen, de logica ontbreekt mij hier totaal) zodat hij me wel gaat helpen. Tuurlijk heeft ie gelijk dat het heus een van de kinderen kan zijn die belt, maar dan snap ik niet hoe hij mensen kan helpen als hij niet gelooft dat ik ben wie ik zeg te zijn. Überhaupt hoe gaat hij mensen helpen (hij is HELPDESK) als hij mensen zo wantrouwt?
Nou dan maar geen e-mail lezen, vast heel handig.
Trouwens vond ik het ook al suf dat ík daar achteraan moest, terwijl m'n manager dat gewoon gegeven zou moeten hebben, maar goed, dat zal wel hulpverlening zijn he....
~purity, vrouw, 37 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende