ik werk nu momenteel onder iss contactcenter,
dat is een callcenter voor @home(klantenservce)'
ik doe dit werk met plezier,
ik zat eerst bij outbound voor kpn om service thuis aan mensen te smeren en hetnet voor internet adsl,
dat verliep redelijk goed,maar was niet goed genoeg ik wou meer mensen helpen.toen ben ik dit jaar 7 mei naar @home gegaan dat leek mij wel wat.
de eerste week had ik training om in te komen voor het project.zat nog geeneens 2 week in de lijn voor @home had ik een gesprek een coachinggesprek,dat ging redelijk goed moest alleen aantal dingen onthouden voordat ik de lijn inga,ik d8 ok zal mijn best doen en hoop dat ik wat beter de lijn inga
die week erop weer een gesprek was zooo negatief dat ik werd onslagen de samenvatting was niet goed had verkeerde antwoorden gezegt, en er werd een papier onder me neus gedrukt om mijn contract te beeindigen ik stond met men mond vol tanden heb ik dat maar getekent had ik achteraf niet moeten doen maarja ik leer alleen ermaar van.
die dag erna wou ik langs uitzendburo's en mijn cv wijzigen.plotseling kreeg ik een sms hoorde ik van mijn collega dat ik terug kon komen? ik d8 huh dat kan niet ik heb getekent en al ik d8, bel erachteraan hoe het nu zit ben ik nu onslagen of niet?
en ja hoor was een misverstand die vrouw die mij onslagen heeft wist niet dat ik vast zat aan een jaarcontract kon die donderdag gewoon weer aan het werk????
ik snapte het helemaaal niet meer
nou ja ik kwam donderdag aan kreeg ik 1 soort skill telefoontje binnen alleen facturering en aanmaningen??kreeg ook geen exucces van het werk????
maja goed nu is het inmiddels juli zit nog steeds in die skill anders krijg ik niet maja nu achteraf.bleek dat er meerder klachten waren over die vrouw die mij onslagen heeft en nu is ze zelf onslagen ik blij en men collega's blij
groetjess mij