Evvy Terschelling dag 1, dag2 en dag3

Whaaa terug van Terschelling And it was so fucking Great!!!

Goed hier onder even een verslag van wat ik heb gedaan, gezien, gehoord en nou ja, meer van die onzin

Woendag:

Na een vertrek om tien voor 12 op utrecht centraal was ik pas op 6 uur op de camping die heel toepasselijk CUPIDO heet! Ik zou samen met Dagmar een tent delen, en die tent was zeer vlug op gezet, helaas kwamen we er later pas achter dat de plek die we hadden gekozen, niet zo heel handig was.. Het was geen super lekker weer, dus na boodschappen te hebben gedaan, (Bij de super de boer Mier, die door Lize in een dronken bui tot Super Mier werdt gemaakt) En lekker gekookt te hebben, hebben we onszelf opgesloten in de tent met een krat bier, al waar het zuper gezellig werdt.

Donderdag:

Om uurtje of 8 wakker, had een beetje een kater.. bij de Super mier aangekomen bleek dat je deze beter kan mijden rond half 9. Er stond een rij tot buiten de winkel....eigelijk stond er overal een rij..voor de toiletten, de douches, de kraan met warm water. Maar goed dat is juist zo super leuk aan camperen. Na het ontbijt zijn we gaan fietsen over het eiland, en daarna door naar de rest van de growing up crew en de acteurs, van de acteur waren alleen, Roos, Thimo, Marte en Evelien er nog niet en die zouden rond 5 uur aan komen in West. Na het helpen met de decors, en wat gekletst te hebben met de acteurs kwam ik er pas achter dat het om 2 voorstellingen zou gaan.. Een deel v/d acteurs zou als straattoneel MIS gaan opvoeren, en de andere helft ging het astuk Oosterburen opvoeren..
Ik vond het inmiddels wel genoeg en ging even naar Westerkeijn om wat cultuur op te snuiven. Ik had met Lize afgesproken om de andere 4 op te halen, dus ruim op tijd ( haleluja) stonden wij bij de terminal.
Na heel wat ge-hallo, en ge-watleukomjoutezien gingen we fietsen huren, en brachten we ze naar de uber mooie Cupido damping.
We hebben met zijn alle wat gegeten, en daarna de duinen in getrokken met zijn 6-en, helaas ging het rond 12en regenen en moesten we noodgedwongen terug naar de camping. daar bleek de tent van Evelien ingestort te zijn, dus die moest even vervangend onderdak krijge wat ze logischer wijs bij Thimo vond. (mijn tent ws vor, en roos sliep met Marte)

Vrijdag

de volgende ochtend was Evelien super vroeg wakker (RAAR!!!) maar goed Marte en Thimo ook dus de besloten om half 7 te gaan fietsen over het eiland en die waren pas om 9 uur terug. Wij hadden inmiddels ontbijt gemaakt. Daarn splitsen we ons op, grote dagmar en roos gingen naar Hoorn-oost om te helpen, Thimo en marte gingen naar zee, en Evelien en ik gingen heel lady-like zonnen bij het meertje..
Super leuk gesprek met haar gehad, ze is echt grappig. Om half 12 kwamen evelien's tante, neefje en nichtje over. Die had ze blijkbaar al heel lang niet gezien dus die was geweldig blij. Evelien heeft dus de hele tijd met die kleine kotertjes gespeeld, met haar nichtje in het water en met haar neefje (met de prachtige naam Maël) op het strandje erbij... zo schattig! Om 8 uur gingen zij weer weg, en zijn wij naar de voostellingen gegaan om te helpen, en daarna neer te crashen bij de buitenlandse crew.

Tot zo ver mijn verslag.

verliefdKisses
Evvyverliefd
20 jun 2005 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Evvy
Evvy, vrouw, 39 jaar

Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende