Lay's 'maak de smaak'

Het valt mij op dat niemand opmerkt hoe ontzettend dóm wij met z'n allen zijn. Niemand die opmerkt dat we allemaal voorover bukken, nemen en slikken wat ons word verteld. Lay's nu bijvoorbeeld, met haar 'maak de smaak' actie. Verzin zelf een smaak, waar er uitiendelijk 3 uit worden gekozen die in de schappen komen. Die kan je dan kopen, het liefst alle 3, proeven en stemmen wie nou de lekkerste heeft bedacht. Waarschijnlijk kan je daar ook nog wat mee winnen. Want Lay's wil zo graag dat wij allemaal mee werken aan een nieuwe, lekkere smaak. Natuurlijk niet, klinklare onzin. Lay's wil gewoon de verkoop van hun producten even boosten. Vanwege al dat gezeik over gezondvoer, gezond leven en vooral geen rotzooi eten daalde de verkoop een tijdje. Plots komen ze met deze actie en we rennen allemaal als een stel malloten naar de winkel om die kul te proeven. Dat lays deze rotzooi gratis had weggegeven wanneer ze écht zouden willen dat 'wij' meehelpen aan een nieuwe smaak, komt bij niemand boven drijven. Dat bedrijven die nieuwe producten ontwikkelen mensen vaak betalen voor hun mening, medewerking en ideeën schijnt niemand te snappen. Maar we vinden het wel dood normaal dat we er nu voor betalen om een mening te mogen hebben. Waarschijnlijk ligt de winnaar (naar aller schijn Joppie ) maar een kwartaaltje, misschien 2, in de schappen. Daarna draait de verkoop weer normaal en mag 'ie eruit.

vrolijk

Cheers,

Joint.
15 okt 2010 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Joint
Joint, man, 33 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende