Ik heb weleens gehoord dat reclamemakers hun commercials bij programma's plaatsen
waarvan ze verwachten dat hun doelgroep er naar kijkt .
Dat lijkt me logisch...geen maandverbandreclame bij de samenvattingen van de voetbalwedstrijden.
Zoiets ...
Maar nu maak ik me toch zorgen . Ik ben namelijk een schaatsverslaafde . Ik kijk elke wedstrijd .
Dus niet alleen europese of wereldkampioenschappen,maar desnoods ook de Kraantje Lektrofee....
En nu zat er steeds een reclamespotje van scootmobiels in de reclameblokken..
Ik bedoel van die dingen waar meestal alleen bejaarden in rondscheuren .
Eh,is schaatsen nou opeens een ouwetruttensport geworden ?
Kijken er alleen nog maar bejaarden naar ?
Wat een zorgelijke ontdekking...
Ik ben wel ietsjes ouder maarreh..nog niet aan een scootmobiel
of rollater toe hoor . Ik loop nog gewoon zonder steunzolen rond..
Ik weet niet of ik morgen nog ga kijken . Misschien moet ik maar fan worden van een andere,hippere sport . Want dit is slecht voor mijn imago . Of zijn er toch ook jongere mensen die gekeken hebben .
Iemand...PLEASE ???