Bali verlossing ...
-----Original Message-----
From: info-nl.conimex@unilever.com [mailto:info-nl.conimex@unilever.com]
Sent: dinsdag 25 oktober 2005 15:42
Subject: Conimex 1191816
Geachte mevrouw,
Graag komen wij terug op uw klacht over Conimex Kroepoek Bali.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over ons product. Wij hebben navraag gedaan bij ons kwaliteitslaboratorium. Vermoedelijk heeft zich tijdens het afvulproces een storing voorgedaan waardoor in de betreffende verpakking een verkeerde inhoud is afgevuld. Natuurlijk had dit tijdens controle opgemerkt moeten worden, helaas is dit niet gebeurd.
Bij de betrokken productieafdeling hebben wij naar aanleiding van uw klacht aangedrongen op uiterste oplettendheid om herhaling te voorkomen.
Als dank voor de door u genomen moeite ons over uw bevindingen te informeren, ontvangt u binnen enkele weken een aantal Conimex-producten.
Met vriendelijke groet,
Consumenten Service/Conimex
Mevrouw Y. van der Hoeven
===================================
EEN AANTAL CONIMEX PRODUCTEN...????
IK WIL GEWOON EEN PALLET BALI
PRATEN WE NERGENS MEER OVER...
ZAL IK NOG EEN BRIEF SCHRIJVEN?
HIHI
Marylida, vrouw, 50 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende