Klachtenbrief

*zojuist verzonden*

Betreft: conimex bali kroepoek

Geachte heer / mevrouw,

Sinds afgelopen zomer ben ik 'verslaafd' aan uw Bali kroepoek die ik zonder moeite met 3 zakken tegelijk per dag kan wegwerken en dat dan ook blij doe!

Ik kan me er een hele dag op verheugen als ik weet dat ik bij thuiskomst nog 1 of meer zakken zal vinden die ik vlak voor het eten nog even kan wegstouwen of in geval ik ‘s avonds bij de tv een snack-attack krijg.

Uw Bali speelt zó een belangrijke rol in mijn leven dat het bij mij hele andere associaties oproept als mensen tegen mij zeggen dat ze naar Bali op vakantie gaan en dat ik bijvoorbeeld ook niet meer 'baal' van dingen maar ‘Bali’. Zoals vrienden bij elkaar op bezoek gaan en een lekkere fles wijn meenemen word ik verrast met een paar Bali zakken die ik het liefst met niemand deel maar bewaar tot ik die gierig in mn eentje kan verwerken en reken maar dat ik me daar goed bij voel (terwijl ik normaal zo sociaal als de pest ben en zelfs mijn laatste boterham nog met vrienden zou delen).

U kunt begrijpen dat ik, als professioneel Bali eter, ontzettend teleurgesteld was toen mijn vriend mijn dagvoorraad had aangevuld met 3 zakken omdat mijn humeur niet te houden was de afgelopen dagen. Bij het eerste Bali'tje merkte ik het al meteen. Het leek alsof jullie ze waren vergeten te kruiden... het smaakte bijna naar gewone kroepoek... hoe dan ook ik kreeg het niet door mn strot. Het kon een misdruk zijn natuurlijk, ik was nog niet teleurgesteld, ik had namelijk nog 2 back up zakken. Maar helaas ook die waren beiden niet van de kwaliteit die ik van jullie gewend ben. En toen werd ik zenuwachtig ...

Mijn vriend droop af om als een gek nieuwe zakken te scoren en ik begon thuis te ijsberen. Er zou toch niets aan de hand zijn (je hoort wel eens van een nieuwe productformule enzo). Houdbaarheidsdatum 80x gecheckt, geen gaatjes in de zak etc. Geen nieuwsberichten op teletekst dat er zakken terug uit de winkel zijn genomen.

Gelukkig toen er een nieuwe voorraad uit mijn eigen Albert Heijn kwam, en ik mijn ademhaling weer kon hervatten was ik gerustgesteld; deze waren weer perfect !!

Desalwelteplus, zit ik hier nog wel met 3 half aangebroken zakken die ik u graag zou willen laten proeven zodat u snapt waar ik het over heb. Ik krijg ze niet door de modem, maar ben echt bereid deze na te sturen mocht u ze willen testen. Ze komen alle drie bij dezelfde winkel vandaan en hebben dezelfde houdbaarheidsdatum.

U kunt begrijpen dat ik uiterst teleurgesteld was en ben wanhopig op zoek naar een logische verklaring die alleen u, mijn Bali Goeroe, mij zal kunnen geven.

Ik wacht vol spanning.

Met vriendelijke groet,
Marylida
’uw grootste Bali Fan’
28 sep 2005 - bewerkt op 28 sep 2005 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Marylida
Marylida, vrouw, 50 jaar
   
Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende