Lowlands 2006

Lieve Phoebe,

Dit jaar was voor mij de eerste keer dat ik naar Lowlands ging. een kameraad van mij had het toch zover dat ik met nog een paar vrienden mee gingen. hij ging eerder in zijn uppie en dit jaar gingen we met z'n vieren. me kameraad, een andere kameraad, een vriendin en moi. ik vond het wel erg leuk om mee te maken ondanks de drukte en het slechte weer van de zondag (loop daardoor nog steeds te hoesten lijk soms net een zeehond)

donderdagmorgen zijn we al op weg gegaan naar Biddinghuizen. rond half 12 stapten we in de trein om de reis te maken naar 't Harde. daar zouden we op de peddelbussen stappen die ons naar het Lowlandsterrein zouden brengen. wow wat was het daar druk. we hadden heel wat busjes zien voorbij komen voordat eindelijk ook wij in een bus konden stappen. en bij het terrein aangekomen moesten we weer achten, normaal zouden de poorten pas om 6 uur open gaan maar omdat ze slecht weer verwachten mochten we al eerder naar binnen en uiteindelijk waren we rond vijf uur binnen en konden we via de beruchte brug op naar de camping om daar een plaatsje te vinden. en op camping 4 vonden we een mooie plaats om onze tenten op te zetten. erg vrolijk we hadden het weer gelukkig wel mee en konden we met mooi weer lekker onze tenten opzetten.
's avonds niet zo veel gedaan. ja eerst een lange tijd in de rij gestaan om wat te eten te krijgen. we hadden wel zoiets van hopelijk is het op het terrein het eten wat beter, wat meer keus en niet zulke lange rijen en gelukkig was er op het terrein veel keuze qua eten en duurde het vaak niet zo lang eer je je eten had. en daarna nog even naar de 24 uurs tent gegaan om lekker wat te dansen en drinken.

vrijdag zat het weer ook met ons mee en nadat we genoten hadden van de broodjes die we nog over hadden gingen we het terrein maar eens vermaken. wow wat was het groot daar. en tot me schaamte was ik een van die dagen ook nog een beetje verdwaald toen ik alleen terug moest naar de camping. ik liep de uitgang al voorbij en was op de camping druk aan het zoeken naar me tent toen ik erachter kwam dat ik ipv op camping 4 op camping 3 zat. stomme ik.blozenverward
ik weet niet meer welke bands ik allemaal heb gezien maar weet nog wel enkele bands die ik die dagen heb gezien. ik heb de vrijdag erg genoten van het optreden van HIM en Anouk. vond het erg gaaf om die live te zien. ja dat was erg genieten. en ben later die avond met een vriendin en kameraad naar de film Brokeback Mountain geweest, die was erg leuk. vooral comisch dat ze begonnen te juichen iedere keer als die 2 mannen aan het zoenen waren of meer. en het straattheater was ook wel leuk om te zien, weet alleen niet meer welke dag we hun tegen het lijf liepen.

zaterdag lekker uitgeslapen, ja met oordopjes in kun je best wel lekker slapen hoor en toen kregen we als ontbijt een appelflap. op het terrein wel eerst een bakje thee gehaald bij een douwe egberts kraam want daar was ik best wel aan toe en die dag zat het weer ons weer mee. het was die dag zo warm dat we in een kort rokje liepen. me kameraad wilde naar een paar bands maar vond die toch iets te ruig dat een vriendin en ik al snel weg waren. Urban Dance squad, Masttodon en Ministry vond ik persoonlijk niet zo veel aan. een beetje te ruig naar me doen. maar goed smaken verschillen, want ik vond Michael Franti & spearhead weer wel leuk en die vond me kameraad weer niet leuk.en ik heb zeker genoten van de band Epica en na die tijd snel naar hun handtekeningsessie gegaan en heel stoer een handtekening van alle leden gescoord. yes yes yes. massice attack op afstand gehoord, was te druk om in de tent te komen en het begon ook al te regenen dus niet alles gehoord maar wat ik hoorde klonk erg lekker.

de zondag zat het weer niet mee, het regende bijna de hele dag. verdrietig we hebben ook best veel in poncho's rondgelopen of met natte kleren, wat er voor zorgde dat ik nu nog last van me keel heb, maar dat mocht de pret niet schaden. we hebben best wel genoten bij de band Postman. een kameraad wilde naar Danko Jones maar dat vonden me vriendin en ik maar niks. wat een geschreeuw en me vriendin vond die vent maar arrogant. nee wij waren snel weg en dat hebben we geweten, we kregen een flinke bui over ons heen en waren drijfnat. en wij nog even schuilen en toen tertug naar de tent om om te kleden en toen weer terug naar het terrein om te eten, na het eten kregen we te horen dat de rest ook weer terug was naar de tent dus wij weer terug naar de tent. de rest van de avond niet veel gedaan en op tijd naar bed want de volgende dag zou om 7 uur weer de wekker gaan. die nacht niet zo goed geslapen want rond half 4 kwam er een grote groep voorbij die iets te vaak de film scary movie had gezien en schreeuwde dus heel vaak wazzup. boos

de maandagmorgen eerst de tent afgebroken en toen op naar de pendelbussen en gelukkig hadden we al vrij snel een bus terug naar het 't Harde en daar hoefde we 20 minuten te wachten op de trein naar Utrecht en bij de stops hoefden we niet lang te wachten, we moesten zelfs rennen in Arnhem anders hadden we de trein naar huis gemist en moesten we een half uur wachten. vooral me ene kameraad kwam helemaal uitgeput aan toen die in de trein stapte. toch iets vaker naar de sportschool gaan he.cool!knipoog

ja Lowlands 2006 was heel erg geslaagd. en ik kan je nog niet vertellen of ik mee ga naar lowlands 2007 dat zien we dan wel. in ieder geval was me eerste jaar Lowlands erg leuk en daar ging het toch om.

kus Tammy
26 aug 2006 - bewerkt op 26 aug 2006 - meld ongepast verhaal
Weet je zeker dat je dit verhaal wilt rapporteren? Ja | Nee
Profielfoto van Acrazylady
Acrazylady, vrouw, 44 jaar

Log in om een reactie te plaatsen.   vorige volgende