Nep webwinkel
Dagda,,
Zo stom voel ik me nu..
Had een super leuke trui gezien op meerdere webwinkels. De winkels met elkaar vergeleken en gekeken naar welke goedkoop was met de beste voordelen.
Nou vond ik een site die een leuke actie had, niet per se goedkoop maar door actie goedkoper dan normaal.
Ik dacht dat ik goed had gekeken en trok de site niet zo snel in twijfel.
-prima link.
- geen klachten
- voldoende gevarieerde recenties van slecht tot goed.
- telefoonnummer, mail en adres stonden erop.
Wnigw rare was dat ze maar 2 pagina's hadden. 1 pagina voor product en 1 pagina voor de winkelwagen/ kassa.
Bij afrekenen zag ik ook zo snwl niets geks.
Kreeg keurige mail van bevestiging met daarin mijn gegevens, bestelling en bedrag (soort facatuur) en een mailadres voor klantenservice...
Niets geks, twee dagen later kreeg ik mail dat de bestelling op de post zat. Er zou een track en trace volgen...
Toen ik de track en trace na een dag nog niet had ben ik gaan mailen naar de emailadres van de mail.
Toen ik naar de website wilde voor telefoonnummer zag ik dat de site niet meer bestond.
Shit shit shit shit!!!
Dubbelchecken. Andere sites checken.
Mailen, kreeg mail terug.
Fack fack fack...
Bank gebeld, kan geld niet terug krijgen.
Ik moet maar aangifte doen.
Dat dus gedaan.
En toen ik dat deed begon ik steeds meer te beseffen hoe erg ik er in ben getrapt.
Iban van de site begin net DE ipv NL en de naam was BABE ipv Comfy..
Ook email voor klantenservice was apart.
Maar daar kom je allemaal dus te laat achter.
Allemaal mosterd na de maaltijd.
En nu ben ik 100 euro kwijt.
Vertrouwen van een vriend (voor wie ik daar ook had bestelt)
En heb ruzie gehad met mijn moeder omdat ik niet goed had opgelet..
Ik voel me zo ontzettend stom!
Hopelijk komt er iets uit de aangifte maar vrees dat ik er niets mee bereik.
Kutzooi!!
Alsof ik nog niet genoeg pijn en verdriet en schaamte kende deze week...
Dagda, vrouw, 28 jaar
Log in om een reactie te plaatsen.
vorige
volgende